zondag 19 juni 2011

Weer een voetbalmascotte klaar!

Voor de verjaardag van m'n zoon haakte ik een beertje met een pakje in de kleuren van z'n favoriete club, met name: Club Brugge!
Zo hebben zoon en schoonzoon elk hun eigen beertje in de outfit van hun favoriete club!

En hier nog een foto van ons Dori op haar "poezendeken"


Vandaag had ik graag gehad, dan m'n grote expedit kast van de tweede verdieping, terug naar de eerste verdieping kwam. Jammer ze heeft de reis niet gehaald. Bang! Boeng,! En daar lag ze! Zeer jammer, want nu heb ik niet alles netjes weer op z'n plaats kunnen zetten.  Ik miste m'n snijtafel, vandaar de verhuis.De tafel  hebben we gelukkig kunnen redden en aan een andere Expedit, die iets smaler is, kunnen bevestigen.

Dus niet echt m'n dag, want plots had ik een hoop werk meer, er moest een andere kast verzet worden, die gelukkig al leeg was, zodat ik toch nog m'n gerief opgeborgen kreeg.

Hopelijk kan ik nu nog een beetje genieten, van wat nog rest van de zondag!

Nog iets haken, voor het clubje van dinsdag ;-)

groetjes,
Annelies

3 opmerkingen:

Elizabeth zei

O, wat ligt de poes daar lekker; is dat haar eigen dekentje?

Je kast is toch niet helemaal kapot? Want dat zou echt balen zijn!

Superleuke beertjes voor de voetbalmannen, kunnen ze gebruiken bij het aanmoedigen, hahaha..

Groetjes, Elizabeth

Annelies zei

Ja hoor poes ligt op haar eigen dekentje.Ze heeft het geaccepteert. Ze had eerst zo iets van waar is m'n fleece dekentje,maar al gauw vond ze dit even zalig om op te liggen.
En ja, de kast is niet meer te redden! :-(
Heb nu alles een beetje bij elkaar gelegd, want ik heb graag dat alles een beetje overzichtelijk is en één van de weken komt er dan een nieuwe kast! :-)
xxx

Katja (@Yane) zei

Leuk gemaakt die mascotte! Ik wou dat ik 't ook kon...