donderdag 2 juni 2011

Amsterdamtas

Eindelijk is ze dan af: de Amsterdamtas!

Met veel geduld en met een prachtige beschrijving van Eloleo, waarvoor dank, is het me toch gelukt om deze prachtige handtas te maken. Hop naar het volgende, want ik heb gezien dat er nog wel wat leuke dingen staan tussen de patroontjes die aangeboden worden om Eloleo haar blog.


De stofjes zocht ik uit bij Ikea, slechts 4 euro/meter ;-)

Ben ondertussen ook nog bezig met m'n patchwork: er begint schot in de zaak te komen. Poezenquilt is bijna af nog de randen quilten, en de bies er rond zetten. Quilt voor over Tim z'n keyboard te leggen: blokken zijn reeds gemaakt + randen geknipt. Volgende patchworkprojecten zitten reeds in m'n hoofd.
Vandaag leuke stofjes gekocht op de stoffenbeurs. ( wordt vervolgd)

Haakproject: beertje, nog maar 1/2 hoofd maar ik hoop er de komende dagen wat aan te werken.

Ik ga met m'n vriendin enkele dagen naar Nederland om even op adem te komen, we nemen elk een handwerkje mee, en gaan op bezoek bij onze vriendinnen, Maria en Linda, die ook beiden bezige bijtjes zijn wat betreft handwerken.

Tot gauw,
Annelies

3 opmerkingen:

Fan sels zei

De tas ziet er geweldig uit, mooi gemaakt, hij staat ook nog op mijn verlanglijst ...
Fijne dagen in Nederland, lekker even relaxen, geniet ervan ...
Groetjes, Truus.

Pluisje zei

heel mooi gedaan!!!wil ik ook nog eens maken ...geniet van u vrije dagen..

Elizabeth zei

Ja..., dat blog van Eloleo heb ik ook ontdekt; kun je zomaar een poosje vooruit! Maar je tas is hartstikke leuk, grappige stofjes heb je er voor gekozen! Ik ben ook benieuwd naar je patchwork...

groetjes, Elizabeth