vrijdag 10 juni 2011

Over regen, terrastuintjes en jam

Ja, ik beken ik ben wel een beetje fier op m'n terrastuintje, alles staat er weeral mooi bij.  De regen de we kregen hebben m'n plantjes een opkikkertje gegeven!
tomatenplant met minitomaatjes momenteel

nog een tomatenplant

Vijgenboom, gekregen met moederdag bij Julija's Shop. Leuk hé!

Paprika plant

Lavendel( maar niet de traditionele blauwe)

heerlijke aardbeien! Lekker!

een leuk hoekje aan de andere kant van m'n terras

kreeg ik van m'n vriendin Ann
Vorige week waren we op weekend in Nederland, in de bed-and breakfast, waar we logeerden, maakten ze zelf heerlijke likeurtjes van het fruit uit hun tuin en ook lekkere jam. Ik kreeg op slag zin om weer zelf zulke dingen te maken.
Ann had aan de bessenstruik heel wat vruchten hangen, twee kilootjes geplukt, twee kilootjes suiker er bij en het resultaat mag er wezen. Dit krijgt zeker nog een vervolg.


Voor de tweede week op rij trek ik er weer even op uit. Deze keer even uitwaaien aan zee. Bij mooi weer lekker genieten van het zonnetje met een boek en bij regenweer: patchwork en haakwerk.

Aan iedereen: geniet van jullie weekend en tot woensdag!
groetjes,
Annelies

1 opmerking:

Elizabeth zei

Ik snap wel dat je trots bent op je tuintje, dat mag wel ook..., wat een leuke dingen allemaal.
Fijn weekend toegewenst!

Groetjes, Elizabeth