donderdag 23 juni 2011

allerlei nieuwe projecten


Dinsdagavond was het weer een gezellig samen zijn, bij mij thuis. Eline en Tine kwamen haken.

Ik maakte een clowntje als idee, maar de dames waren nog drukdoende bezig met hun vogeltjes mobiel.


Zelf koos ik verschillende kleurtjes katoen voor het haken van een tas, zoals je hier kan zien.  Daar ik dunnere katoen gebruik, heb ik m'n vermeerderingen voor de bodem wel wat moeten aanpassen, maar het komt in orde.



Na m'n poezendekentje (patchworkdeken) is het tijd om een nieuwe deken te maken. De stofjes had ik enkele maanden geleden reeds gekocht. Vorige week geknipt en nu uitgelegd. Inmiddels zijn alle vierkantjes aan elkaar gestikt.

Het wordt een zomerse picknickdeken!  Met fruitapplicatie's.

Sinds vandaag ben ik weer aan het werk, dus de tijd om te handwerken wordt erg verminderd :-(.
Maar ik ben blij dat m'n ukkepukjes terug naar de opvang kunnen komen.

Lieve groetjes,
Annelies

4 opmerkingen:

Lisjke zei

Als ik zie wat jullie maken, moet ik misschien ook maar eens leren haken :)

Annelies zei

@ Ilse: van harte welkom! :-)

Elinemien zei

Jaaa tis kei gezellig hoor!!

Elizabeth zei

Gezellig, zo met elkaar aan de haak!