woensdag 18 januari 2012

Hexagoon

De top van de hexagoon hangt helemaal aan elkaar!
Het was een hele klus, maar dat is me al gelukt.  Nu de kartonnetjes aan de rand er uit halen, driegen, en op een rand brengen. Daarna kunnen de rest van de kartonnetjes eruit!
Dit project begint vorm te krijgen.

Nog enkele leuke foto's terwijl ik bezig was met patchen. Je zult zien, het was niet gemakkelijk om de laatste rijen aan elkaar te brengen.

ik denk dat ze de lap alvast goed keurt

wat is dat heerlijk rollen!

oei! je hebt me gezien of wat?

de onschuld zelf!
Voor mij de laatste werkdag van de week. Morgen ga ik naar m'n dochter en hopelijk kunnen we leuke spulletjes vinden tijdens het shoppen.

Veel plezier iedereen!
En alvast een fijn weekend gewenst!

liefs,
Anneliesje
van 't Ateliesje

1 opmerking:

Unknown zei

Wat een mooi hexagonnen quilt wordt het en tof dat katlief er zo bezit van neemt. Doet de mijne ook altijd. Mooie foto's zijn het geworden.

Fijn week-end en vrolijke groetjes Renée