donderdag 5 januari 2012

haken en breien

Vandaag enkele projectjes afgewerkt!

Het was de bedoeling dat deze vlaggetjes klaar waren voor de feestdagen, maar ja, je kan niet alles hé.  De driehoekjes waren klaar,voor Kerstmis. Vorige week heb ik ze aan elkaar gehaakt en vandaag heb ik de belletjes er aan genaaid.  Ik heb ze toch even in de gang omhoog gehangen, dan zie ik morgen wel weer wat we ermee doen.

Het roze kleedje was ook al klaar, de draadjes waren al zorgvuldig ingestopt en vandaag heb ik het geheel aan elkaar gezet en kleine knoopjes aangebracht  aan de achterzijde.


Wat ben ik weer blij met dit resultaat.  Ik hoop dat de persoon voor wie het is er ook blij mee zal zijn, of toch de mama, want zo'n kleine pruts weet daar nog niks van hé ;-)

Liefs,
Annelies
xxx

1 opmerking:

Elizabeth zei

Wat een gezellige slinger heb je gemaakt; wow.. best een groot werk. Geen wonder dat je niet op tijd klaar was.
En dat paarse jurkje is echt een schatje!