maandag 16 januari 2012

handtas

Ik vond het patroon van deze bijzondere tas in het boek: Tilda with love.
Ik maakte er maar liefst 2 bloemen op, patroon stond ook in het boek : Tilda with love.

Bij aanvang van de tas dacht ik: ik maak in de binnenkant een zakje voor je gsm in op te bergen. Maar ik was het vergeten. Toch heeft deze tas een zakje, binnenin.
Ik heb gewoon een apart zakje gemaakt en het met knoopjes vastgezet aan de binnenzijde.

Ik vind het wel iets hebben zo'n rode handtas.  Het gaf me al direct zo'n zomers, warm gevoel.


En een heel gemakkelijk model! Donderdagavond in de naailes was de tas al klaar. Nog enkel de details afwerken.  Dus zaterdagavond, terwijl de mannen naar de voetbal waren, maakte ik de bloemen en vanavond maakte ik het zakje. 

Wat ben ik weer superblij!

Een fijne avond,

groetjes,
Annelies
van 't Ateliesje
xxx

Geen opmerkingen: