zondag 11 maart 2012

weinig nieuws onder de zon

'k Ben op de sukkel met m'n rug.  En jammer genoeg moet ik bekennen, het is inderdaad waar dat breien er géén goed aan doet.  Dus breien staat terug op een laag pitje. Toch kan ik het niet laten om aan een nieuw projectje te beginnen: een paaskip uit het boek van Arne en Carlos.

Hilde, m'n loopmaatje = nu m'n wandelmaatje (door m'n pijn in de rug), wil ook wel eens iets breien en haar oog viel op deze prachtige kip.
Niet het meest gemakkelijke dacht ik, dus laat ons maar eens proberen hoe het met de pootjes gaat:

Dat komt wel goed!
In het boek is de kip bruin, maar ik heb hier nog veel witte wol liggen dus zocht ik wol voor de pootjes bij en voor de vleugels en dit wordt het:

Deze week gaan Maria, (collega en vriendin) en ik samen zitten en wat verder werken aan ons patchwork. Foto's later deze week.

Fijne week gewenst!

liefs,
Anneliesje
xxx

Geen opmerkingen: