donderdag 22 maart 2012

Engel uit Tilda with love

Hier is hij/zij dan! De engel uit het boek: "Tilda with love". Een vrij eenvoudig model. Dus dit ging wel vooruit zoals ik wilde. Zaterdag had ik er alle tijd voor om er aan te werken. De vleugel liet op zich wachten tot dinsdagavond, gisteren foto's gemaakt en vandaag op het blog plaatsen. Oef! M'n planning lukt tot hiertoe! ;-)

Ik heb niet echt altijd met de Tilda-stofjes gewerkt, enkel de huidskleur-stof is van Tilda en de rode stof met roosjes. Ik vind het niet altijd nodig nieuw stofjes te kopen, je hebt voor de kleedjes maar kleine stukjes nodig,dus dit kan met restjes uit de lappenmand. :-)

Misschien maak ik gauw nog een engeltje bij! Het is natuurlijk géén pop om mee te spelen, maar als sierpop mag ze er best wezen.

Liefs,

Anneliesje
xxx

Geen opmerkingen: