zondag 4 december 2011

Nieuwe boeken en appeltaart!

Wat een leuke zondag!
In de voormiddag gingen we met z'n allen naar het boekenfestijn, samen met m'n zoon, Tim, dochter Evi en schoonzoon Wesley! Manlief bleef thuis, want dat is niet echt een boekenwurm ;-).
4 leesboeken gekocht en natuurlijk kon ik het niet laten om bij de hobbyboeken eens een kijkje te nemen.
Dit is wat ik kocht:
Kruisjessteek-motieven. Een kei-tof boek, met leuke ideetjes! Dit is weer lang geleden dus ik dacht waarom niet en anders een leuk boek voor de verzameling voor slechts 4euro!

Het volgende boek kon toch ook niet ontbreken in m'n eigen bibliotheek.  7 euro dat kan je toch niet laten liggen? Wel? ;-) Zo'n leuke tips dat er in staan en aan gezien ik nog een leek ben in patchwork zijn alle tips en tricks welkom!

's Middags gezellig tafelen met z'n vijven! In de namiddag bakten Evi en ik een lekkere appeltaart en was het heerlijk smullen.

En de avond eindigde met een familiebezoek in de studio's van Videohouse, waar de opnames plaatsvonden van het leuke programma"Tegen de Sterren op". Ja hoor wij waren een deel van het publiek. We zaten op de achterste rij, maar als klap op de vuurpijl mochten we bij de laatste opname op het podium om daar tijdens een sketch publiek te spelen.
Dit was een heerlijke zondag!
Weliswaar zonder handwerk, maar dat kon me nu niet deren. Zo'n familiegebeuren is me dat zeker waard! Zalig, gewoon!

Aan iedereen een fijne week,

groetjes,
Annelies,
xxx

Geen opmerkingen: