donderdag 22 december 2011

breigarens - de laatste loodjes

De laatste loodjes wegen het zwaarst zegt men wel eens.
Nog enkele priemen te gaan en er is weer een projectje voor  KAV  klaar. :-)


Ik heb wel al nieuwe bollekes breigaren :



Roze voor een babykleedje.  Eens even van m'n pad afwijken.

Nadien vliegen we erin voor een plaid (KAV-project) met de gevlamde wol. Deze plaid krijgt een witte gehaakte rand.

Vandaag, de laatste dag van 't jaar dat ik werk , dus mogen m'n schatten ook nog eens pronken op m'n blog.


De mama's van beide kindjes werken in het onderwijs; dus heb ik ook vakantie hé!
Daarna nog een 6-tal maanden te gaan en dan zit m'n opvoedende taak, als onthaalmoeder er na 21 jaren dienst op.  Het is welletjes geweest. Toch heb ik het al die jaren met alle plezier gedaan maar nu is het tijd om iets nieuws te ontdekken en  nog een beetje meer te genieten van het leven, tijd voor mezelf!

Hopelijk heb ik in de vakantie wat tijd  voor wat handwerkjes af te werken, of verder te zetten,  die al  geruime tijd aan de kant geschoven werden, wegens tijdgebrek. 

Fijne dagen,
en tot een volgende!

lieve groetjes,
Annelies
xxx

Geen opmerkingen: