woensdag 6 april 2011

Sjakie Stapelslak

Vandaag had ik echt zo iets van: nu moet het af!
Wat een karwei zeg!
Gelukkig was het vandaag weer fantastisch weer, en heb ik me buiten in het zonnetje kunnen zetten.

Hier heb ik wel wat uurtjes aan gezwoegd!.  Maar een zeer leuk kadoo. Ik denk dat de zwangere vriendinnen, elk zullen hopen dat dit kadootje voor hun is. :-)




Sjakie Stapelslak komt uit het boekje van  Annemarie Aerts: Babycadeautjes Haken.
Er staan super leuke dingen in:.Zoals je al kan zien is de ooievaar prachtig, misschien een volgend project? Ik weet het nog niet, er staan zo veel toffe dingen in.
'k ga er nog even een nachtje over slapen en dan beslissen we morgen waar we aan beginnen. (of misschien ben ik toch al stiekem aan iets nieuws bezig.... :-) )

zonnige groetjes,
annelies

3 opmerkingen:

Elinemien zei

Ohhhh Annelies!! Natuurlijk hoop ik dat dit voor mij is! :p super super super mooi!! echt waar... Je maakt echt toffe dingen!

Elizabeth zei

Ja, dat wil ik geloven dat het een vreselijk groot werk geweest is!
Vasten haken schiet weinig op, ik weet het...
Maar de slak is echt schitterend geworden!

ann.franquet zei

Heel mooi! Hoe doe je dat toch???