donderdag 31 maart 2011

Dori, onze poes

Ik wil jullie even kennis laten maken met onze kat, Dori.
Ze is een kattin, in juni wordt ze 2 jaar.
Sinds novermber 2010 is ze bij ons. We hebben haar geadopteerd via Het Dierenthuisje in Brecht. Prachtig werk dat ze daar verrichten, voor verwaarloosde, verweesde of mishandelde katten.
We waren direct verkocht. Zo'n lieve poes. We zouden ze voor geen geld ter wereld meer kunnen missen.
lief hé!

en slapen dat die kan!


een kat in een zak  :-)


een kat in een doos


die was duidelijk nog moe!

zit ik aan de pc, is ze daar ook zenne!

als ze diene vis is zou kunnen pakken hé.....

2 opmerkingen:

dobbel zei

Wat een leuke kat zeg,
verder vind ik dat je een super leuke blog hebt, daarom wil ik je de graag liebster blog award geven

op mijn blog zie je hoe of wat.

groetjes jessica

Annelies zei

dank je jessica! dat is kei-lief van je.