woensdag 17 februari 2021

Update

Sinds augustus 2020 niets meer geplaatst!!!

Tijd om eens een update te maken.

Wat is er allemaal gebeurt de  voorbije 8 maanden

op handwerkgebied?

Patchwork:


Dit blokje maakte ik in opdracht van Bel's Patch.

De bedoeling was om allemaal verschillende blokjes te maken, gemaakt door verschillende mensen. Daarna zou er een geheel van gemaakt worden.

Gemakkelijker gezegd dan gedaan! Het is niet gelukt tegen Kerst 2020. 

Hopelijk lukt het tegen Kerst 2021



Ninepatch
                                        






kleine projectjes: altijd leuk! 


Bee Happy, een patroon van House of Quilts



Een ballerinatas voor Juf Evi

Er werd flink gequilt in het najaar.


Het resultaat van de Ananasquilt mag er zijn. :-)

Alsook het resultaat van de Poezenquilt :-)


 


De Winter Welcome quilt was een hele uitdaging.
Ik heb hier ook veel uit geleerd. Technieken verbeterd.
Fijn om te doen. 

Zoals je op deze foto ziet heb ik een systeem met 3 isomo rollen geprobeerd om deze te rijgen.

Dat vind ik SUPER! Echt gemakkelijk.

Ik  kocht ondertussen ook een staander met ring om heerlijk te kunnen quilten.

Ondertussen is hij helemaal klaar, het is nog steeds winter, al had ik liever gezien dat hij voor Kerst klaar was. Volgend jaar kan hij iets langer omhoog hangen :-)





Ondertussen maakte ik een moodboard met de stofjes voor de Dear Jane. Dit zat al heel lang in mijn hoofd. Eerst heb ik voldoende rode stofjes verzameld en bijpassende achtergronden. 



Inmiddels is er een start gemaakt van de Dear Jane.
Ik probeer er toch enkele  te maken in 1 maand. Dus als je weet dat er 169 blokken in het middendeel zitten, weet je dat dit een langlopend project wordt. Ondertussen ook nog steeds bezig met de one-nine-patch-a-day 2020. Misschien komt hij wel helemaal af in 2021.


Ook al wat stofjes geknipt voor een nieuw idee.


 Haakwerk:

Zigzag babydekentje




Knuffels


  


Leuk jasje 
                 mondkapje-clips




Sjaal

Ik ben best wel trots, als ik dit nu allemaal eens op een rijtje zie.



1 opmerking:

Conny's-blog zei

Das lang geleden he dat je hebt geblogt.
Je laat prachtige werkstukken zien en zoveel zeg.............lief. Conny