woensdag 12 februari 2020

One nine-patch a day


One nine-patch a day

==================

Daar gaat mijn voornemen om dit jaar enkel werkstukjes af te werken waar ik mee bezig ben.

One nine-patch a day startte op 1 januari en eindigt op 31 december. Als je deze allemaal bij elkaar brengt heb je een top van 366 nine-patches.
Een uitdaging die ik niet uit de weg kon gaan, toch? 😊

Ik zocht alvast wat stofjes bij elkaar en met een plan in mijn achterhoofd ben ik er dan toch mee gestart.

 
 


de eerste 25 zijn al klaar 


stofjes voor de volgende 25 gekozen 


en .... al in een bepaalde volgorde gelegd.

Ondertussen ben ik ongeveer bij. 

I love it! 

Liefs,
Anneliesje,
xxx

3 opmerkingen:

Conny's-blog zei

Hele uitdaging weer hoor.
Elke dag een, poehh poehh.
Word vast weer erg mooi.
En die projecten afmaken he dat kunnen we allemaal
wel haha, succes ermee...............liefs.Conny

Tinneshobbyworld zei

Dit is inderdaad een serieuze uitdaging. Je moet je heel wat discipline opleggen om deze te volharden. Maar jouw start is al super mooi van kleur.Go for it !!!!

Groetjes, Tinne

Unknown zei

As claimed by Stanford Medical, It's really the SINGLE reason women in this country get to live 10 years more and weigh on average 19 kilos less than we do.

(Just so you know, it has totally NOTHING to do with genetics or some secret-exercise and absolutely EVERYTHING about "how" they eat.)

P.S, What I said is "HOW", and not "what"...

CLICK on this link to find out if this brief quiz can help you find out your true weight loss potential