maandag 22 oktober 2018

update

Het lijkt wel alsof ik niet meer handwerk! Natuurlijk wel!

Maar door het aanhoudende mooie weer trek ik er nog vaak op uit om een toertje te fietsen en blijft het handwerken wat op de achtergrond.












Zo'n mooi weer, daar moet je toch van profiteren!










Ik ben bezig met de "chrochet between the lines shawl".

Ik heb nog maar een 60 cm dus:daar is nog wat werk aan voor ik een sjaal heb waar ik mee kan pronken de komende winter.


Dit is met 2 bollen Scheepjes Whirl en zo stilletjes aan begin je het kleurverschil te zien.

Een borduurwerkje heb ik ook altijd wel opstaan, net zoals een patchwork. Patchwork-vorderingen zijn er niet meer gemaakt, maar ik heb nog wel de borduurnaald ter hand genomen.


Je ziet het, het einde is in zicht.   De leeuw nog afwerken en dit gastendoekje kan gebruikt worden.

Liefs,
Anneliesje,
xxx





1 opmerking:

Conny's-blog zei

Mooi je sjaal. Ik heb een klein puntje op de haaknaald staan.
Maar vind het niet leuk om te doen, jammer he.............liefs.conny