woensdag 6 juni 2018

kleine opdracht


Kleine opdracht voor de tentoonstelling oktober volgend jaar.
Elk van de leden van onze hobbyclub De Handige Biekes  maakt een klein werkje, waar later onze naam nog bij komt.

Dit jaar mochten we kiezen uit de verschillende patroontjes van paddenstoelen tot kabouters.

Aangezien ik nog geen krak ben in borduren en de stof redelijk fijn was, heb ik voor dit model gekozen: (genaaid over 2 draadjes)


Ben best trots, want de voorbijgaande jaren heb ik dit onderdeel overgelaten aan anderen. ;-)
Maar met goed daglicht en een loep is het me toch gelukt.

Weer een projectje dat klaar is en dat ik maandag fier kan afleveren in de hobbyclub.

Maak er met z'n allen een leuke dag van!

Liefs,
Anneliesje,
xxx

1 opmerking:

Conny's-blog zei

Kijk goed bezig geweest.
Mooi geworden hoor...........Liefs.Conny