donderdag 26 januari 2017

Lekker eten!

ÖIk heb weer zin in wat lekkers te koken. 
Ik sukkel al heel veel jaren let mijn mag en darmen. Na testen is gebleken dat ik toch licht gevoelig ben voor gluten. Dus we laten de gluten en zo zijn we al een heel eind opgeschoten. Maar soms heb ik toch nog wel een zware maag. Laten we eens iets proberen, zei men me. Ok ik sta voor alles open.
Dus maakte ik gisteren en heerlijke maaltijd met tomaten kippengehakt en verse kruiden. Geen pasta, of aardappelen er bij. 

Nog wat veldsla en kerstomaatjes er bij en mijn maaltijd was compleet. 
Heerlijk! 
Vandaag, donderdag: veggiedag! 
Wederom een heerlijke maaltijd op tafel getoverd. 
Spinazie met fetakaas. 

Dat was lekker! 
Voor Tim nog wat pasta erbij en ik hoop dat hij dit met even veel  smaak gaat opeten als ik, zonder pasta. 

Zo zie je maar voor elk wat wils. 

Liefs, 
Anneliesje, 
Xxx 

1 opmerking:

Conny's-blog zei

Dat ziet er beide heerlijk uit.
Vervelend dat je last hebt van grutte.
Hoop dat het te doen Is om er rekening mee te houden..........liefs.conny