zondag 22 mei 2016

Handwerkjes

't is niet omdat ik nu een stadstuintje heb dat er niet meer gehandwerkt wordt.
Nee dat kan ik toch niet laten hoor!


Nieuw project waar ik aan bezig ben. Loopt niet zo vlot zoals ik zou willen, maar de kleuren zijn alvast mooi.


De letter H gemaakt voor m'n vriendin Hilde.
En voor haar dochter haakte ik dit kleine gelukspoppetje : een pinguïn.



Zo af en toe maken enkele vriendinnen en ik ook iets voor een goed doel. En ons doel is 't Dierenthuisje in Geel. Wil je dit doel steunen dan  kan je steeds terecht op hun website: www.hetdierenthuisje.be.
Sonja en Peter leveren er prachtig werk.
In juni staan ze ergens op een handwerkmarkt. En daarom dacht ik "hier kan ik helpen".
Danielle, Marleen en ik gingen aan de slag met restjes katoen en maakten enkele sleutelhangers die ze dan op die markt kunnen verkopen. En de opbrengst is dan voor hun.

Poezen
 Muizen

Muizen, poezen en vissen

Jullie zien naast tuinieren wordt er ook nog gehandwerkt.

Liefs,
Anneliesje,
xxx


Geen opmerkingen: