donderdag 12 maart 2015

blauwtong hagedis

Eindelijk mag ik dit eens posten! ;-)

In de herfst van 2014, kreeg Hilde de vraag van haar dochter Trui, die in Australiƫ woont, of ze ook voor haar, haar lievelingsdier eens kon haken of breien. Oh leuk! Ja, tot we wisten wat het was, nl..
een blauwtong hagedis.
Ze stuurde deze foto's door:


Leuk huisdier, maar niet voor mij. Ik ben niet zo voor glibberige dieren. Niet voor hagedissen, slangen, zelfs van een regenworm moet ik niks hebben.

Zo gezegd zo gedaan. Er werd gebrainstormd en elke week werd het resultaat besproken, wat aangepast, maar uiteindelijk kwam Hilde tot dit resultaat:


Mooi toch?
Ik kon dit nog niet op m'n blog zetten omdat eerst het diertje moest afgeleverd worden bij Trui in Australiƫ.
Bij deze is dit gebeurt dus vond ik, dit mag nu eindelijk eens op m'n blog komen. 

Dikke proficiat aan Hilde! En voor Trui, veel plezier met deze hagedis! 

Groetjes,
Anneliesje,
xxx

Geen opmerkingen: