maandag 30 juni 2014

Breien

Tussen al het haken door, wordt er op een laag pitje gebreid.

Zomersjaaltje: zowel Hilde als ik zijn hier aan bezig. Ik ga voor blauw/groen en Hilde voor geel/bruin.


Enige tijd terug was ik op bezoek bij Marleen Menten in Lommel en zij had een prachtige hoed en sjaal gebreid. Model kan je gratis vinden bij Drops.
Ik heb mijn rand wat meer omgeplooid.


Niet zo gemakkelijk om jezelf te fotograferen hoor! Maar het valt al bij al nog wel mee! ;-)

Liefs,
Anneliesje
xxx

1 opmerking:

Jeanine zei

Ik kwam een tijdje niet aan bloggen toe... Maar heb wat naar beneden gescrold... Mooie dingen heb je gemaakt de laatste tijd. Het hoedje staat je mooi. En wat je ook doet, haken, breien of wat dan ook, het voornaamste is dat je doet waar je op dat moment zin in hebt...

Groetjes,
Jeanine