vrijdag 20 juli 2012

haakwerkjes

Dag lieve mensen,

ik kan moeilijk de draad weer oppakken. Maar dankzij lieve woorden, kleine gebaren van lieve mensen krijg ik zo af en toe al wel weer eens zin om een handwerk vast te nemen.
Wat gebeurt is kan ik jammer genoeg niet veranderen. Als ik een toverstokje had, toverde ik alles als voorheen.
Ik zal m'n lieve man enorm missen.

En ik bekijk elke dag, van dag tot dag.

Jullie hadden nog enkele updates te goed van de voorbije maanden.

square kussen voorzijde

square kussen: achterzijde


vrolijke cupcake's (met dank aan Hilde om de pareltjes er op te zetten ;-) )

een speciaal cupcakeje in de kleuren van Club Brugge


Kaat en Lotte zagen in de cupcake's heel iets anders. Nl. kon de bovenzijde géén mutsje worden voor
babyborn?
Natuurlijk lieve schatten!

Knuffels,
xxx
Anneliesje

5 opmerkingen:

qm zei

ach lieve,
wat een klap.
ik lees het net, zit zlef wat in de lappenmand en lees daardoor iets minder frequent de blogjes, zodoende miste ik je vorige blogje.
Wil je bovenal veel sterkte wensen met je grote verlies en moed om wer verder te gaan.
woorden schieten helaas altijd te kort maar mijn gedachten gaan naar je uit.
lieve groet Anneke

Pluisje zei

Ik kan mij wel voorstellen dat je door een moeilijke periode gaat. Ik wil je toch nog eens superveel sterkte en moed wensen!!!!

Maar bij het zien van je hakwerkjes, moet ik toch eerlijk toegeven, je hebt het weer knap gedaan!!! De mutsjes voor Baby born, gewoon prachtig.

Conny's-blog zei

Ik heb je blog pas ondekt, maar leef met je mee. Ben blij weer wat op je blog te lezen. Zorg goed voor jezelf in deze moeilijke tijd en probeer wat te blijven doen om je eigen wat aftelijden, heel veel sterkte en ik kijk uit naar je volgende blogje...................gr.Conny

Jeanine zei

Blij te zien dat je probeert om draad weer op te pakken. Niets forceren. Neem je tijd... Beetje bij beetje zal je het een plaatsje kunnen geven. Tot een volgend blogje met mooie spulletjes.

Groetjes,
Jeanine

Unknown zei

Leef met je mee en ik kan me voorstellen dat het een groot gemis is. Wat knap dat je de draad van het leven weer probeert op te pakken. heel veel sterkte en liefs Renée