donderdag 31 mei 2012

De laatste dag in de kinderopvang!

Vandaag sloot ik een hoofdstuk af in m'n leven! Na 21 jaar opvang heb ik rond 17 u letterlijk de deur dicht gedaan van de kinderopvang.
Ik heb dit graag gedaan, maar het is tijd voor verandering!
Het is leuk geweest!

Als afscheid heb ik een prikbord gepimpt, en dit kadoo gedaan aan m'n 2 laatste kindjes en ook heb ik er eentje gemaakt voor m'n allereerst onthaalkind, Lotte

Zij was m'n eerste troetelkind, ik denk nog vaak terug aan haar en ik was blij dat ze vandaag, tussen het studeren door, even tijd voor me had.
Dank je wel lieve schatten voor de vreugde die jullie in m'n leven hebben gebracht!
Het gaat jullie allemaal goed!



Siebe was jammer genoeg al naar huis toen we er aan dachten om nog een foto te trekken van het laatste moment.
De deur werd dus 21 jaar geleden geopend voor Lotte en ons kleine pruts, Nore die heeft de deur dichtgetrokken. :-)

De gepimpte prikborden:
voor de meisjes:
 En het blauwe,voor Siebe.

Liefs,
Anneliesje,
xxx

Geen opmerkingen: