woensdag 8 februari 2012

handtas!


En eindelijk mag ze dan geshowd worden.

Deze tas maakte ik voor de verjaardag van m'n vriendin.  Aangezien ze ook m'n blog volgt, kon ik dit niet eerder publiceren, dan na de dag dat ze haar cadeau mocht in ontvangst nemen.
Ik mag wel zeggen dat ze zeer blij was!  En ik heb ze graag gemaakt en het was een prachtig cadeau om te geven! ;-)
Let op de gehaakte bloem.  Dit wordt zowat m'n handelsmerk geloof ik.  Ik heb het bloempje al vele malen gemaakt, in verschillende kleuren, verschillende soorten garen en voor verschillende doeleinden gebruikt.  Het blijft leuk om dit te gebruiken om een extra touche aan een werkje te geven. ;-)
Deze namiddag aan het patchwork gewerkt, maar foto's vergeten te trekken.  Vooral knippen, knippen, knippen, ....
Zaterdag zullen we bij Aters nog wat verder werken, want voor vandaag is het genoeg geweest.

Liefs,
Anneliesje
xxx

3 opmerkingen:

Mascha zei

Ik geloof goed dat je vriendin hier erg blij mee was. Wat een leuke tas.
Groetjes Mascha

Marianne zei

Wauw wat een supermooie tas, ik was de 8e jarig maar heb niet zo'n mooie tas ontvangen haha.
freubelgroetjes, Marianne

Unknown zei

Mooie tas en de gehaakte bloemetjes erop, wat een leuk idee. Mooi kado voor je vriendin.

Vrolijke groetjes Renée