woensdag 10 augustus 2011

Boodschappentas!

Hier is ze dan de boodschappentas!
Lekker groot, zoals je kan zien en helemaal gevoerd.

In Duitsland legde ik de laatste hand aan het haakwerk.
Een rij of zeven moest ik nog doen, en dan het schelpenrandje, de handvatten en de bloemetjes.
Vandaag heb ik me dan bezig gehouden om alles aan elkaar te puzzelen. Voering gesneden en aan elkaar gestikt en zelfs aan de handvatten heb ik een stukje voering gedaan, zo zakken deze niet door bij het dragen.


Ik durf wel zeggen dat dit een waardige vervanger wordt van mijn oude rieten boodschappentas, die helemaal stuk is!

Groetjes,
Annelies

4 opmerkingen:

Lindevrouwsweb zei

Wat een prachtige tas! Heel mooi en mooi afgewerkt met een leuke fleurige voering! Deze boodschappentas staat ook nog op mijn
verlanglijstje om te haken...
groetjes JOke

Nanske zei

wat een superzalige zonnige tas!
Voor eindeloos draagplezier!
Groetjes...

Mrs Busy zei

Wat een prachtige tas!

Tien's hands zei

Ik ben aan net dezelfde bezig! Nog 6 rijtjes, dan de schelpjesrand en de handvaten nog...